GDPR
Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů ve
smyslu Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679
o ochraně osobních údajů v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o
volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
95/46/ES v Domácím hospici
Setkání, o.p.s.
Správce osobních údajů:
Domácí hospic Setkání, o.p.s. se sídlem Javornická 1501, Rychnov nad Kněžnou a provozovnou na adrese Javornická 1501, Rychnov nad Kněžnou, IČ 02305291, telefon 733694162, e- mail setkani@hospicrychnov.cz, webové stránky www.hospicrychnov.cz.
Účel zpracování osobních údajů:
- Zajištění zdravotní péče pacientů - (zpracování identifikačních a kontaktních údajů o pacientovi a pečující osobě)
- Vedení zdravotní dokumentace - (osobní údaje citlivé - zdravotní stav pacienta)
- Odborné sociální poradenství klientům Sociální poradny Domácího hospice setkání - vedení záznamových listů sociálního poradenství (zpracování identifikačních a kontaktních údajů klientů)
- Evidence zaměstnanců hospice (zpracování identifikačních a kontaktních údajů)
- Zajišťování benefičních akcí jednorázových (zpracování kontaktních údajů)
- Vedení databáze dárců (zpracování kontaktních údajů dárců)
- Vedení účetnictví (zákonná povinnost ve smyslu zákona o účetnictví a zákona o správě daní)
- Fotodokumentace z vlastních akcí nebo akcí, na kterých se zúčastňují zaměstnanci hospice, a to prostřednictvím vlastních webových stránek, facebooku, výročních zpráv
- Vedení statistik pro účely MZDR, MPSV, KÚ KHK
- Výroční zpráva
- Vedení záznamů z jednání správní a dozorčí rady a z porad
Kategorie osobních údajů
Společnost shromažďuje a zpracovává osobní údaje zaměstnanců, pacientů a klientů hospic a sociální poradny a osobní údaje dárců:
- Identifikační údaje klientů - jméno, příjmení, titul, datum narození, zdravotní pojišťovna, rodné číslo
- Identifikační a kontaktní údaje zaměstnanců - jméno a příjmení, adresa bydliště, titul, rodné číslo, datum a místo narození, číslo občanského průkazu, dosažené vzdělání, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo bankovního účtu, počet dětí, rodná čísla dětí, rodinný stav
- Kontaktní údaje dárců - adresa, číslo telefonu, e-mail
- Zvláštní kategorie osobních údajů - informace pro zdravotní personál o zdravotním stavu pacienta, výpisy z rejstříku trestů a zdravotní stav zaměstnanců
- Fotografie z vlastních akcí a akcí pořádaných jiným osobami, kterých se zúčastňují zaměstnanci hospice
Příjemci osobních údajů
- Osobní údaje nejsou předávány třetím osobám, kromě osobních údajů předávaných v souvislosti s mimořádnými událostmi státním orgánům
Způsob zpracování a uložení osobních údajů
- Všechny osobní údaje jsou zpracovávány a uloženy elektronicky, jsou chráněny hesly a mají k nim přístup pouze pověření pracovníci.
- Osobní údaje pacientů a pečujících, zdravotní dokumentace a záznamové listy klientů sociální poradny jsou rovněž uloženy v listinné formě na uzamykatelných místech (odděleně zdravotní a sociální). Mají k nim přístup pouze pověření pracovníci.
- Osobní údaje zaměstnanců jsou vedeny elektronicky chráněny heslem a v listinné formě uloženy na uzamykatelném místě. Mají k nim přístup pouze pověřené osoby.
Doba zpracování osobních údajů
- Osobní údaje zaměstnanců hospice jsou uloženy po dobu trvání pracovní smlouvy a po skončení pracovního poměru po dobu 10 let
- Zdravotní dokumentace pacienta je uložena po dobu 10 let
- Záznamové listy sociální poradny po dobu 10 let
- Osobní údaje dárců jsou zpracovávány po dobu aktivní účasti dárce v systému. Po skončení aktivní účasti zůstávají data uložena v systému databáze po dobu 5 let.
- Osobní údaje zpracovávané v rámci fotodokumentace jsou zpracovávány po dobu neurčitou.
Po vypršení výše uvedené doby jsou osobní údaje likvidovány v listinné podobě fyzicky, v elektronické podobě jsou elektronicky likvidovány.
Právní titul zpracování osobních údajů čl. 6 zákonnost zpracování
Právní titul - dodržení právní povinnosti správce osobních údajů:
- Vedení evidence zaměstnanců
- Vedení evidence činnosti společnosti
- Vedení evidence dárců
- Vedení účetnictví
Právní titul - ochrana práv a právem chráněných zájmů správce, příjemce a třetích osob
- Zajištění činnosti společnosti
- Evidence mimořádných událostí
Souhlas se zpracováním osobních údajů
- Zpřístupňování informací
Zpracovala Mgr. Andrea Kolaříková, ředitelka DH Setkání
V Rychnově nad Kněžnou 2. 5. 2018